Літні Шини поєднують у собі велику кількість властивостей, необхідних для підтримки оптимального зчеплення із сухою та мокрою поверхнею дороги, а також за її високих температур. На сонці асфальт нагрівається до 60-70 градусів за Цельсієм та вище. Тому літні шини мають більш жорсткий склад гумової суміші протектора та боковин ніж зимові. При проходженні поворотів вони повинні забезпечувати високий рівень керованості та стійкості автомобіля. Не 'плисти' і не ковзати
Важливим параметром є рисунок протектора шини та його глибина. Його головне завдання – відводити вологу з плями контакту з дорогою. Глибина канавок безпосередньо впливає на безпеку руху. Також мають значення й інші параметри: рівень шуму, створюваного під час руху, зносостійкість (максимальний пробіг), опір коченню, зовнішній вигляд тощо.
Всесезонні Шини - це компромісний варіант при невеликих пробігах або коли сезонна заміна шин невигідна з різних причин. Вони не можуть гарантувати найкраще зчеплення та керованість автомобіля на льоду та розпеченому літньому асфальті одночасно. Тому їзда на таких шинах потребує додаткових навичок, особливо у зимовий період.