Літні і всесезонні шини

Літні Шини поєднують у собі велику кількість властивостей, необхідних для підтримки оптимального зчеплення із сухою та мокрою поверхнею дороги, а також за її високих температур. На сонці асфальт нагрівається до 60-70 градусів за Цельсієм та вище. Тому літні шини мають більш жорсткий склад гумової суміші протектора та боковин ніж зимові. При проходженні поворотів вони повинні забезпечувати високий рівень керованості та стійкості автомобіля. Не 'плисти' і не ковзати

Важливим параметром є рисунок протектора шини та його глибина. Його головне завдання – відводити вологу з плями контакту з дорогою. Глибина канавок безпосередньо впливає на безпеку руху. Також мають значення й інші параметри: рівень шуму, створюваного під час руху, зносостійкість (максимальний пробіг), опір коченню, зовнішній вигляд тощо.

Всесезонні Шини - це компромісний варіант при невеликих пробігах або коли сезонна заміна шин невигідна з різних причин. Вони не можуть гарантувати найкраще зчеплення та керованість автомобіля на льоду та розпеченому літньому асфальті одночасно. Тому їзда на таких шинах потребує додаткових навичок, особливо у зимовий період.

Як купити?


Купити шини можна зробивши замовлення по телефону


Самовивіз в Дніпрі - Визначившись з вибором, просто узгодьте час Вашого приїзду.

Доставка по Україні - Компанією "Нова Пошта", оплата при отриманні.

Мінімальна висота протектора?


Висота (або глибина) протектора робить вирішальний вплив на здатність автомобільної шини підтримувати необхідний рівень зчеплення з мокрою або засніженою поверхнею дороги.

Згодом всі шини зношуються. Виникає питання - яка гранично допустима мінімальна висота протектора?

Країна виробництва шини?


В останні кілька років, одним з найбільш важливих критеріїв, при ухваленні рішення про покупку тієї або іншої моделі покришки, стала країна її виробництва.

Одна з причин - це різниця в ціні. Так, ціна на одну і ту ж модель шини може істотно відрізнятися в залежності від країни її виробництва.