Балансування коліс

Балансування автомобільних шин ... здавалося б, що тут складного? Зазвичай цей процес не особливо цікавить водіїв. Прийшов час сезонної зміни шин - приїхав на шиномонтаж, "перевзувся", "отбалансировал" і благополучно забув про все це. Питання і труднощі виникають коли їх зовсім не чекаєш

Банальний приклад - поява вібрації на кермі на швидкості зазвичай трохи більше ста кілометрів на годину. При цьому вона може проявлятися при наборі швидкості, або навпаки посилюватися при гальмуванні. Перша думка - погано збалансовані передні колеса. Перевірили - "по нулях", а вібрація все одно є.

Причин цьому явищу може бути багато, починаючи від люфту в рульовій рейці або підшипника, стану гальмівних дисків, і закінчуючи станом шин і дисків. Якщо наприклад, вібрація явно посилюється при натисканні на педаль гальма на великій швидкості, то практично завжди в цьому винна нерівномірна вироботка гальмівних дисків або їх викривлення ("диск повело") через сильний перегріву в минулому. Наявність люфту в рейці або підшипнику можна перевірити самостійно або на сто, а ось з шинами і дисками не все так просто.

Порушення балансування дуже часто відбувається через потрапляння коліс в ями і вибоїни на дорогах. При ударі може зміститися або відірватися грузик, погнутися диск або навіть розірватися нитку корду в боковині шини (з'являється "шишка" на поверхні). Бувають і більш нешкідливі випадки, коли на внутрішній частині диска налипає бруд або снігова каша і лід взимку. Тоді потрібно просто гарненько помити диски на мийці і балансування відновиться. У будь-якому випадку абсолютно необхідно регулярно оглядати свої шини і диски на предмет пошкоджень і кожні 10 тис. Км. пробігу проводити балансування. Робити її краще на перевіреному шиномонтажі або сто. Якість результату тут багато в чому визначається не стільки "крутизною" обладнання, скільки досвідом і уважністю майстра.

Диск обов'язково повинен бути чистим з внутрішньої сторони, в протекторі шини не повинно бути великих застряглих каменів. На балансувальне верстаті обов'язкове повинна бути встановлена ​​програма роботи, яка відповідає конкретному типу диска. На різних видах дисків важки можуть встановлюватися в різних місцях, це завжди враховується програмою балансира. Перед початком процесу балансування все старі вантажу повинні бути видалені. Якщо балансир показує, що на одну зі сторін диска потрібно поставити вантаж масою більше 35 грам, то зазвичай має сенс спустити колесо і провернути шину щодо диска так, щоб в кінцевому підсумку маса вантажів була мінімальна. Іноді таким способом можна домогтися відмінної збалансованості колеса взагалі без важків. Далі, важки повинні бути надійно закріплені, якщо вони самоклеючі, то поверхня на яку вони будуть ставитися потрібно знежирити.

Найважливіший момент - будь-який балансування стенд вимагає регулярного проведення калібрування. Для цього в ньому є спеціальна програма, процес цей займає зовсім небагато часу і нехтувати ним не варто. Швидко перевірити чи не бреше верстат в загальному досить просто - попросіть майстра після того як він остаточно відбалансують колесо, послабити затиск, провернути диск на 90 градусів на валу верстата і запустити його знову. Якщо на екрані з'являться нулі або плюс - мінус 5 грам (допуск), значить цього балансиру можна довіряти.

Слід також уважно стежити за станом дисків. Бувають випадки коли балансир може показати нулі, а диск при цьому має явні порушення геометрії через перенесених ударів. Їзда на таких колесах неприпустима, так як викликає не тільки вібрацію на кермі, але і руйнує багато деталей підвіски автомобіля.

обладнання для балансування шин

Як купити?


Купити шини можна зробивши замовлення по телефону


Самовивіз в Дніпрі - Визначившись з вибором, просто узгодьте час Вашого приїзду.

Доставка по Україні - Компанією "Нова Пошта", оплата при отриманні.

Мінімальна висота протектора?


Висота (або глибина) протектора робить вирішальний вплив на здатність автомобільної шини підтримувати необхідний рівень зчеплення з мокрою або засніженою поверхнею дороги.

Згодом всі шини зношуються. Виникає питання - яка гранично допустима мінімальна висота протектора?

Країна виробництва шини?


В останні кілька років, одним з найбільш важливих критеріїв, при ухваленні рішення про покупку тієї або іншої моделі покришки, стала країна її виробництва.

Одна з причин - це різниця в ціні. Так, ціна на одну і ту ж модель шини може істотно відрізнятися в залежності від країни її виробництва.