Вага шини

Автомобільні шини, при зовнішній простоті, мають досить складну кострукцію. Розробляючи нову модель шини, компанії виробники витрачають величезну кількість матеріальних і людських ресурсів. Головна мета - створити продукт, який буде максимально затребуваний ринком. Цей продукт не повинен бути найкращим або найдешевшим або найдорожчим ... Він повинен найкращим чином задовольняти споживчий попит в своїй ніші. Тобто нова модель шини повинна володіти збалансованим набором характеристик, який в точності відповідає очікуванням покупців в тому чи іншому сегменті.

Очевидно, що покупці, які пересуваються на "бюджетних" автомобілях, в основній масі вважають за краще в першу чергу недорогі, але надійні шини. У той час як власники потужних і дорогих машин хочуть отримати максимально якісне зчеплення з дорогою на високих швидкостях, керованість і комфорт. Ціна для цієї категорії покупців не грає вирішальної ролі.

Парадокс полягає в тому, що неможливо зробити шину, яка буде м'якою і комфортною і при цьому мати великий ресурс пробігу. Або швидкісну, м'яку і довговічну шину. Одне виключає інше ... Високий ресурс пробігу не сумісний з комфортністю, а "спортивність" шини - з низькою витратою палива. Збалансувати всі ці параметри та ще з урахуванням ціни, за умови високого рівня конкуренції, дуже не просте завдання.

Одним з важливих чинників, що впливають на якість і вартість шини, є вага шини. Виробники ніяк не вказують цей параметр, хоча він має досить велике значення для споживача. Чому він важливий? Чим легше шина, тим краще керованість і комфортність, менше витрата палива і навантаження на деталі підвіски (за рахунок зниження »не підресорених" мас). Здавалося б, чим менше важить шина, тим вона краще!

Однак є й інша сторона медалі. Маса покришки прямо залежить від маси її каркаса, тобто корду. А останній в свою чергу відповідає за міцність шини. При русі автомобіля, шини відчувають високі динамічні навантаження, мільйони циклів деформації і як наслідок - перепади температур. Не будь міцної арматури у вигляді корду, використання шин було б неможливим. А якщо врахувати якість покриття на наших дорогах, то міцність шини набуває першочергового значення. Що толку від колеса у якого ще 6-7 мм. протектора, але при цьому розриви корду в вигляді шишок на боковині? Попадання в невелику вибоїну на високій швидкості може обійтися дуже дорого!

Таким чином, мала вага шини вже не однозначно краще ніж великий! Все залежить від матеріалу, з якого зроблений каркас. Чим він міцніше і легше, тим краще. Зараз більшість виробників легкових шин використовують абсолютно однаковий матеріал для виробництва ниток корду - синтетичний капрон або нейлон. Тому ніяк не можна стверджувати, що більша вага шини говорить про її низьку якість.

Висновок: дуже низька вага шини цілком може бути наслідком економії ресурсів при виробництві, що б не стверджували рекламні буклети.

Для інформації: середня вага шини в розмірі 175/ 70R13 - 6,8-7,5 кг., 185/65R14 - 7,6-8,2 кг., 195/65R15 - 8,9-9.5 кг., 205/55R16 - 10-10,7 кг .... Встановлено дослідним шляхом.

Як купити?


Купити шини можна зробивши замовлення по телефону


Самовивіз в Дніпрі - Визначившись з вибором, просто узгодьте час Вашого приїзду.

Доставка по Україні - Компанією "Нова Пошта", оплата при отриманні.

Мінімальна висота протектора?


Висота (або глибина) протектора робить вирішальний вплив на здатність автомобільної шини підтримувати необхідний рівень зчеплення з мокрою або засніженою поверхнею дороги.

Згодом всі шини зношуються. Виникає питання - яка гранично допустима мінімальна висота протектора?

Країна виробництва шини?


В останні кілька років, одним з найбільш важливих критеріїв, при ухваленні рішення про покупку тієї або іншої моделі покришки, стала країна її виробництва.

Одна з причин - це різниця в ціні. Так, ціна на одну і ту ж модель шини може істотно відрізнятися в залежності від країни її виробництва.