Спустило колесо...

Кожен автомобіліст не раз стикався з такою неприємністю, як прокол колеса. Особливо прикро, коли ви, поспішаючи на роботу, виходьте вранці з під'їзду, підходите до свого автомобіля і виявляєте що гума на одному з коліс «розтеклася» по землі і немає ніякої можливості починати рух. Втім, прокол покришки в дорозі - теж не кращий сценарій. Як же краще вчинити в такій ситуації?

Перше що приходить на розум - накачати колесо за допомогою компресора . Цілком ймовірно, що повітря з шини вийшло завдяки діям нічних «жартівників» і досить лише відновити тиск в шині. Після цього гарненько прислухайтеся - чи не чути шипіння? Якщо ви вловили характерний свист, то напевно в покришці є діра і без послуг шиномонтажу не обійтися. Далі варіантів кілька.

Можна замінити пошкоджене колесо на запасне. Плюс цього методу: на ваш автомобіль буде встановлена ​​абсолютно ціла «запаска» і можна продовжити рух, відклавши візит на шиномонтажку на потім. Однак такий радикальний спосіб вирішення проблеми поганий тим, що іноді не дуже то комфортно возитися в бруді з домкратом і балонником. До того ж багато хто потім забувають викроїти час і залатати діряве колесо, продовжуючи пересуватися по місту взагалі без «запаски». Проте, заміна колеса може бути єдино правильним рішенням коли прокол дуже великий, або пошкоджена боковина покришки і повітря виходить з неї моментально.

Якщо прокол невеликий, ви можете взагалі нічого не робити і їхати в шиномонтажную майстерню на злегка здувається шині, часом підкачуючи її в шляху. Якщо в безкамерні колесо впивається, наприклад, цвях, то в такому випадку є певний запас часу, адже безкамерні покришки дуже добре тримають повітря навіть з чужорідним тілом, що потрапили в протектор. Але пам'ятайте: з цвяхом в шині можна їхати лише на малі відстані. Кожен наступний кілометр шляху буде все більш згубний для гуми.

Але найкраще заздалегідь запастися аптечкою для шин або спеціальним спреєм для безкамерних покришок на кшталт «LongWay».

Аптечка являє собою набір джгутів, клею для гуми, деяких інструментів і дозволяє в лічені хвилини залатати прокол прямо в польових умовах. Коротенько процедура лагодження колеса виглядає наступним чином: на вістрі шила насаджує ремонтний джгут, промазаний клеєм або герметиком. Потім встромляємо шило в діру по саму рукоятку, заштовхуючи тим самим джгут всередину покришки. Повертаємо шило на 90 градусів і різким рухом висмикуємо його назовні. В результаті в отворі джгут зав'язується в петлю і не дає повітрю виходити. Частина джгута, що стирчить на поверхні протектора просто зрізаємо, залишивши «на усадку» пару міліметрів і робимо зверху невеликий мазок герметиком. Перед вищеописаної процедурою уважно огляньте місце проколу і при необхідності видаліть сталеві нитки порваного корду, інакше з часом вони спровокують новий прокол.

За відсутності аптечки має сенс застосувати ремонтний спрей. Він являє собою звичайний залізний балончик, наповнений рідкою герметизируючою речовиною. При приєднанні балончика до повітряного вентиля на диску, рідина почне впорскуватися всередину шини, розтікаючись там і створюючи герметичний шар. Вам залишається тільки підкачати колесо і продовжити дорогу. Під час руху речовина всередині шини саме рівномірно розподілиться по поверхні, запечатав всілякі отвори в гумі.

Але, тим не менш, не дивлячись на всю красу ремонтних аптечок і спреїв, вони не врятують вас при бічних порізах або надто великих дірах доріжок протектора. І тоді єдиним виходом залишиться тільки міняти проколене колесо на запасне.

Неприємності в поїздці можуть трапиться з будь-яким. Але, будучи підготовленим і запасливим водієм, ви уникнете маси непотрібних труднощів. Удачі вам!

Спустило колесо...

Як купити?


Купити шини можна зробивши замовлення по телефону


Самовивіз в Дніпрі - Визначившись з вибором, просто узгодьте час Вашого приїзду.

Доставка по Україні - Компанією "Нова Пошта", оплата при отриманні.

Мінімальна висота протектора?


Висота (або глибина) протектора робить вирішальний вплив на здатність автомобільної шини підтримувати необхідний рівень зчеплення з мокрою або засніженою поверхнею дороги.

Згодом всі шини зношуються. Виникає питання - яка гранично допустима мінімальна висота протектора?

Країна виробництва шини?


В останні кілька років, одним з найбільш важливих критеріїв, при ухваленні рішення про покупку тієї або іншої моделі покришки, стала країна її виробництва.

Одна з причин - це різниця в ціні. Так, ціна на одну і ту ж модель шини може істотно відрізнятися в залежності від країни її виробництва.