Чи може зимова гума бути одночасно і шиповану і нешипованной? Здається, відповідь очевидна - ні. Це вірно, якщо тільки мова не йде про останню новинку фінського виробника Nokian - шині Hakkapeliitta R2. Ця гума успішно протистоїть найскладнішим погодним зимовим умовам, гарантуючи комфорт і безпеку як на зледенілих перехрестях в місті, так і на засніжених заміських дорогах.


При цьому для неї не страшні і відлиги, коли лід покривається тонкою водяною плівкою. Крім того, шина має збільшений ресурс. Проте, щоб водій не забув вчасно змінити зимовий комплект гуми на новий, у шини існує спеціальна система індикації зносу, розібратися з який зможе навіть дитина.

Але повернемося до найголовнішого. Що ж перетворює фрікційну шину практично в повний аналог шипованой.

У шині використовуються новітня технологія, суть якої полягає в тому, що в гумову суміш додані найдрібніші частинки, що нагадують за формою багатогранні кристали. Вони виконують роль мікро шипів. Саме завдяки цьому не шипована шина показує дуже високі результати на обледенілій поверхні. Модель призначена для експлуатації в помірних кліматичних умовах і умовах суворих зим. До особливості складу гумової суміші можна віднести великий процентний вміст натурального каучуку, який і забезпечує максимально широкий робочий діапазон температур. Крім цього, завдяки використанню рапсового масла в складі гумової суміші, шина вийшла дуже міцною на розрив.

Малюнок протектора має яскраво виражену спрямованість. Одна з його особливостей - це розташовані в шашках протектора ламелі-насоси, які за принципом насоса викачують воду з плями контакту, завдяки чому шина контактує з сухим льодом, який за своєю шорсткості набагато ближче до асфальту.
Також особливістю малюнка протектора цієї моделі є те, що вся площа його покрита сіткою звивистих ламелей, які покликані працювати на льоду і пухкому снігу. За рахунок того, що вони мають тривимірну форму, забезпечується ефективне зчеплення в поздовжніх і поперечних напрямках. Підсилювачі ламелей жорстко блокують шашку протектора, для того щоб при гальмуванні і розгоні вони працювали найбільш ефективно.