Зимові шини Sava Eskimo S3

Словенська компанія Sava, що входить до складу корпорації GoodYear Tire and Rubber, поставляє на ринок нешиповані зимові покришки Eskimo S3, призначені для легкових автомобілів. У порівнянні зі своєю попередницею Eskimo S2, нова покришка має ще більшу функціональність і перевершує її за такими показниками як безпека, зносостійкість і акустичний комфорт.

S3 має направлений малюнок протектора з глибокими поздовжніми канавками і широкими плечовими каналами, що забезпечує автомобілю впевнений рух по мокрому дорожньому полотну. Це, однозначно, є великою перевагою в міжсезоння, коли на дорогах багато води і тане снігової каші. Для комфортного пересування же в холодну сніжну погоду інженери оснастили своє дітище особливим складом гуми з додаванням силіки. Завдяки цьому гума не *дубєєт* на морозі, а величезна кількість ламелей на шашках протектора дозволяють легко і невимушено рухатися по засніжених міських дорогах. І в пухкому снігу автомобіль веде себе досить передбачувано і здатний швидко і вчасно зупиниться. На розбитих і потрісканих дорогах впевнено «проковтує» більшість дрібних нерівностей, дозволяючи водієві насолоджуватися комфортабельній плавної їздою. Це багато в чому досягається застосуванням сучасних технологій при проектуванні і оптимізації малюнка протектора.

Sava Eskimo S3

Тим не менш, не варто надмірно переоцінювати зимові шини Savа. Ця гума проектувалася для м'якої європейської зими і виключно для міських умов експлуатації. Зокрема, цим і пояснюється відсутність на її протекторі шипів. З засніженими вулицями і дворами вона впорається легко, але ось на польові дороги, що потопають у заметах, на таких шинах краще не потикатися. Неважливо така гума відчуває себе і на накатаному льоду, та й просто на скрижанілому асфальті. Що, втім, так само легко пояснюється відсутністю шипування і орієнтованістю на теплу зиму.

Модель Eskimo S3 являє собою досить безшумну гуму. Звичайно, за рівнем шуму ця шина від може програвати багатьом своїм, більш дорогим, аналогам. Проте, будь-якого негативного впливу на акустичний комфорт під час руху вона не робить, активно розсіюючи всі зайві звукові вібрації. Та й відсутність шипів, в плані акустичного комфорту, дає їй перевагу перед своїми шипованими побратимами.

Що стосується зносу, то довговічність Sava Eskimo S3 хоч і далека від ідеалу, але кілька сезонів ця гума прослужить легко. Досягається це тим, що профіль її протектора виконаний зі змінним радіусом, а склад гумової змести оптимізований і виготовлений за спеціальними технологіями. Щоб ви могли стежити за станом покришки, її розробники передбачили на протекторі спеціальний індикатор, що відображає поточний рівень зносу.

Підводячи підсумок, можна сказати одне. Sava Eskimo S3 - добротна недорога гума для спокійної їзди в міських умовах. Володіючи деякими недоліками, ці шини мають і переваги перед багатьма, схожими за ціною, шипованими шинами - відносну малошумність, невисоку вартість, і плавність ходу. Що в співвідношенні ціна-якість робить її цілком гідним вибором.

Як купити?


Купити шини можна зробивши замовлення по телефону


Самовивіз в Дніпрі - Визначившись з вибором, просто узгодьте час Вашого приїзду.

Доставка по Україні - Компанією "Нова Пошта", оплата при отриманні.

Мінімальна висота протектора?


Висота (або глибина) протектора робить вирішальний вплив на здатність автомобільної шини підтримувати необхідний рівень зчеплення з мокрою або засніженою поверхнею дороги.

Згодом всі шини зношуються. Виникає питання - яка гранично допустима мінімальна висота протектора?

Країна виробництва шини?


В останні кілька років, одним з найбільш важливих критеріїв, при ухваленні рішення про покупку тієї або іншої моделі покришки, стала країна її виробництва.

Одна з причин - це різниця в ціні. Так, ціна на одну і ту ж модель шини може істотно відрізнятися в залежності від країни її виробництва.