Протектори зимових шин

Отже, що можна сказати про шини, розглядаючи їх протектор. Очевидно, що різні моделі призначені для різних кліматичних умов. є шини розроблені для м'яких і теплих зим, і є шини спеціально призначені для використання в умовах снігових і суворих зим. Першу категорію умовно можна назвати Європейським типом шин, а другу - Скандінавським.

В чому різниця? У будові протектора і в складі гумової суміші протектора і боковин.

Що стосується суміші, то тут все просто. Всім відомо, що при низьких температурах, гума втрачає свою м'якість, простіше кажучи "дубіє". Як наслідок - перестає працювати головна "зброя" зимових покришок - ламелі. Таким чином, можна сміливо стверджувати, що чим м'якше на дотик гума протектора і боковин, тим краще зчеплення з поверхнею зможе забезпечити ця шина при негативних температурах. З іншого боку, при температурі повітря +5 С ця покришка може стати надмірно м'якою, вона буде "плисти", швидко стиратися і збільшить витрату палива.
Висновок - склад гумової суміші протектора повинен відповідати температурним умовам використання цієї покришки. Саме тому шини Європейського типу більш жорсткі, а Скандинавського м'якші.

З протектором трохи складніше. По-перше, якщо шина має шипи, то її сміливо можна віднести до Скандинавському типу. Те ж можна сказати і про покришки з отворами під шип (якщо у них відповідний склад суміші). Не шиповані шини, тобто такі в яких не передбачена установка шипів - це здебільшого Європейський тип. Але є не шиповані шини і Скандинавського типу. Як їх відрізнити? За малюнком протектора.

Європейський тип зимових шин має направлений симетричний або не симетричні малюнок протектора, головне завдання якого максимально ефективно виводити воду, бруд і снігову кашу з плями контакту шини з дорогою. Для цього служать широкі канали, що розділяють блоки протектора. Ці шини не призначені для льоду! Вони мають в своєму малюнку ламелі, але кількість їх значно менше, ніж в шинах Скандинавського типу. Поверхня протектора останніх практично повністю покрита ламелями. Вони мають різну форму і глибину, а блоки протектора - різкі, загострені грані. Основне завдання цього виду шин - забезпечити надійне зчеплення на льоду і щільно збитому снігу. Ламелі працюють за принципом присоски, тому чим їх більше, тим краще. Але! Обов'язково в протекторі має бути достатня кількість каналів для води і снігу.

Таким чином:

Gislaved Euro Frost 5

Європейський тип зимової гуми – температура повітря близько 0 С, дощ, сльота, снігова каша, трохи снігу.

До цього типу можна також віднести: Barum Polaris 3, Continental ContiWinterContact TS830, Fulda Kristall Montero 3, Goodyear Ultra Grip 8, Gislaved EuroFrost 5, Michelin Alpin A4, Nokian WR D3, Sava Eskimo S3 і ін.

Gislaved Nord Frost 5

Скандинавський тип зимової гуми – температура повітря значно нижче 0 С, лід, укочений сніг.

Типові представники цього типу: Amtel NordMaster ST, Cordiant Sno-Max, Continental ContiVikingContact 5, Continental ContiIceContact, Dunlop SP Ice Response, Dunlop Graspic DS3, Gislaved NordFrost 5, Goodyear Ultra Grip Extreme, Hankook W409, Hankoi W605 X , Michelin X-Ice North, Nokian Hakkapeliitta R, Nokian Hakkapeliitta 7, Yokohama IG30 и др.

Як купити?


Купити шини можна зробивши замовлення по телефону


Самовивіз в Дніпрі - Визначившись з вибором, просто узгодьте час Вашого приїзду.

Доставка по Україні - Компанією "Нова Пошта", оплата при отриманні.

Мінімальна висота протектора?


Висота (або глибина) протектора робить вирішальний вплив на здатність автомобільної шини підтримувати необхідний рівень зчеплення з мокрою або засніженою поверхнею дороги.

Згодом всі шини зношуються. Виникає питання - яка гранично допустима мінімальна висота протектора?

Країна виробництва шини?


В останні кілька років, одним з найбільш важливих критеріїв, при ухваленні рішення про покупку тієї або іншої моделі покришки, стала країна її виробництва.

Одна з причин - це різниця в ціні. Так, ціна на одну і ту ж модель шини може істотно відрізнятися в залежності від країни її виробництва.