Кольорові позначення на шинах

Часто в інтернеті ми можемо зіткнутися з різними дивними теоріями про те, що ж це за смужки такі на протекторі шини, і що означають точки на їх боковині. Є версії, що певні їх поєднання говорять про те, що партія шин була бракована, або ж це говорить про напрямок шарів гуми, яка зашита в конструкцію шини.

Давайте розберемося в цьому питанні. Почнемо з кольорових смужок на протекторі. По суті, їх кількість, поєднання і колір абсолютно ніякої інформації для водія не несе. Точно також ці смужки не мають значення і для працівників монтажу, а ось для працівників складу вони дуже навіть важливі. Для того щоб зрозуміти, чим же все-таки ці смужки корисні, розглянемо кілька технологічних процесів виготовлення і подальшого зберігання шин


смужки на протекторі

Протектор шини робиться з заготовок, які представляють собою суцільну смугу гуми довжиною кілька десятків метрів. У цей момент якраз і наносять ці самі кольорові смуги. Після, заготовку розрізають на шматки, довжина яких становить довжину окружності готової шини. Потім заготовки відправляються на складальну лінію. Оскільки вони схожі за формою і розмірами, нанесені кольорові смужки чітко інформує працівників складального цеху про те, що саме ці заготовки відповідають саме цим моделям шин.

Кольорові смужки це свого роду штрих-код, застосовуваний на виробництві для того, щоб відрізняти одні заготовки від інших. А ще ці ж штрих-коди використовують працівники складу, оскільки при масовому зберіганні, інформація, розташована на боковині шини, стає недоступною. А ось кольорові смужки точно підкажуть, що це за виробник, що за модель і в якому вона типорозмірі. Досвідчені працівники складу можуть визначити шину навіть на відстані. До речі, деякі виробники замість смужок наносять на протектор різні літерні позначення або навіть геометричні фігури.


Точки на боковині шини

Друга, незрозуміла багатьом кольорове маркування - це точки, розташовані на боковині шини жовтого або білого, а також червоного кольорів. Ці точки будуть корисні працівникам сервісного центру, які *взувають* шини на диски. Маркування жовтого або білого кольору позначає саме Легке місце на шині, його рекомендується поєднувати з найважчим місцем на диску. Традиційно вважається, що цим місцем є вентиль, через який накачується повітря в шини. Таке поєднання дозволить значно зменшити дисбаланс колеса, що при балансуванні дозволить поставити на нього якомога менше важків. На жаль, це правило працює не завжди, а тільки на нових дисках. Через пошкодження диска при його експлуатації, точка найбільшої ваги зміщується.

У випадку з червоною крапкою, все йде аналогічно, але з точністю до навпаки. Червона точка на боковині шини означає саме ВАЖКЕ місце і відповідно, вона повинна бути поєднана з найлегшим місцем на диску. Визначити його можна виключно на балансувальне верстаті до установки шини на диск. Хоча, деякі виробники дисків все-таки відзначають на них найважчі і найлегші точки різними кольорами, на жаль єдиної системи позначень не існує.

Як купити?


Купити шини можна зробивши замовлення по телефону


Самовивіз в Дніпрі - Визначившись з вибором, просто узгодьте час Вашого приїзду.

Доставка по Україні - Компанією "Нова Пошта", оплата при отриманні.

Мінімальна висота протектора?


Висота (або глибина) протектора робить вирішальний вплив на здатність автомобільної шини підтримувати необхідний рівень зчеплення з мокрою або засніженою поверхнею дороги.

Згодом всі шини зношуються. Виникає питання - яка гранично допустима мінімальна висота протектора?

Країна виробництва шини?


В останні кілька років, одним з найбільш важливих критеріїв, при ухваленні рішення про покупку тієї або іншої моделі покришки, стала країна її виробництва.

Одна з причин - це різниця в ціні. Так, ціна на одну і ту ж модель шини може істотно відрізнятися в залежності від країни її виробництва.