Нова класифікація шин

В кінці 2009 р Європейський парламент прийняв рішення, згідно з яким з 1 листопада 2012 року буде введена нова система позначення автомобільних шин. Нововведення дозволить класифікувати шини за такими параметрами: паливної економічності, коефіцієнту зчепленні з мокрою дорогою і рівню шуму.

Маркування перших двох параметрів буде виглядати як шкала з декількох класів: від класу А (зелений колір) до класу G (червоний колір). Рівень шуму буде позначатися в децибелах. Подібний спосіб маркування використовується зараз в позначенні параметрів побутової техніки (клас енергоспоживання, помехозащищенности, прання та ін.) Всі шини, вироблені після 1 липня 2012 року мають мати відповідну наклейку з маркуванням нових параметрів. Нова класифікація є додатковою, вона покликана уніфікувати систему маркування і допомогти покупцеві зробити вибір відповідно до його вимог. Спеціалізовані шини (промислові, деякі види вантажних і гоночні) будуть звільнені від цієї вимоги.

На сьогоднішній день існуючий спосіб маркування авто гуми не надає споживачеві достатньої кількості інформації. І критерії вибору нових шин часто зводяться до популярності бренду, ціною і результатами тестів і рейтингів в автомобільних журналах. Нові доповнення дозволять автовласникам отримати об'єктивну оцінку здатності шини економити паливо, протистояти акваплануванню і створювати мінімальний рівень шуму.

До того ж слід враховувати і екологічний чинник. Відомо, що автомобільні шини мають значний вплив на викиди продуктів згоряння в атмосферу. Скорочення цих викидів залежить від кількості споживаного палива, яке в свою чергу визначається і таким параметром, як опір коченню шини. Частка цього параметра в загальній витраті палива може досягати 20 відсотків. Таким чином, підвищуючи якість шин, а саме зменшуючи рівень опору коченню, знижується кількість викидів і підвищується паливна економічність автомобіля.

Обов'язковий параметр - коефіцієнт зчеплення з вологою поверхнею дороги. Найважливіший показник, що визначає ступінь безпеки використання шини. Всім відомо, що головне завдання будь-якої шини забезпечити максимальний рівень зчеплення з поверхнею і особливо під час дощу. Важлива не тільки здатність протектора протистояти акваплануванню, а й можливість максимально скоротити гальмівний шлях. На мокрій дорозі він завжди більше ніж на сухій.

Нарешті, рівень шуму . Всі шини шумлять в різному ступені і позбутися від цього шуму повністю неможливо. Більшість виробників вже давно приділяють вирішенню цієї проблеми серйозну увагу, однак домогтися істотних результатів поки не вдається. Вся справа в тому, що необхідно дотримати баланс, якийсь компроміс, який дозволить протектору виконувати головну задачу і при цьому не шуміти. Використовується маса способів зниження рівня шуму аж до створення "протишуми", коли певні частини протектора спеціально створюють шум в протифазі основному шуму і таким чином гасять його. Однак, технології не стоять на місці, і загальна тенденція до зниження рівня шуму у всіх виробників очевидна.

Таким чином, нові доповнення до сучасної маркування дозволять не тільки полегшити процес вибору нових шин, але і змусять виробників конкурувати не стільки популярністю бренду або ціною , скільки якістю своєї продукції.

шум шин

Як купити?


Купити шини можна зробивши замовлення по телефону


Самовивіз в Дніпрі - Визначившись з вибором, просто узгодьте час Вашого приїзду.

Доставка по Україні - Компанією "Нова Пошта", оплата при отриманні.

Мінімальна висота протектора?


Висота (або глибина) протектора робить вирішальний вплив на здатність автомобільної шини підтримувати необхідний рівень зчеплення з мокрою або засніженою поверхнею дороги.

Згодом всі шини зношуються. Виникає питання - яка гранично допустима мінімальна висота протектора?

Країна виробництва шини?


В останні кілька років, одним з найбільш важливих критеріїв, при ухваленні рішення про покупку тієї або іншої моделі покришки, стала країна її виробництва.

Одна з причин - це різниця в ціні. Так, ціна на одну і ту ж модель шини може істотно відрізнятися в залежності від країни її виробництва.