Nokian WR D3 и WR A3

Будь-який виробник автомобільних шин з кожним новим сезоном прагнути представити покупцям все більш досконалі моделі автопокришок, що перевершують конкурентів за багатьма параметрами. Так і компанія Nokian Tyres, бажаючи завоювати стійкий попит споживачів, випустила на ринок чергові новинки - зимові нешиповані шини WR D3 і WR A3. Нові шини розраховані на м'які вологі зими, коли дороги часто покриваються талим снігом, сльотою чи кригою.

При виробництві покришок Nokian WR застосовувалася спеціальна кріогенна гумова суміш, яка представляє собою складну комбінацію каучуку, кремнію і масла каноли. Таке поєднання не дозволяє гумі міняти свої зчіпні властивості в залежності від погодних умов - а значить при будь-якій температурі керованість і стійкість автомобіля завжди буде на висоті. Крім того, вміст у гумової суміші великої кількості кремнію знижує опір коченню і зменшує знос, що, в свою чергу, свідчить про екологічному характері шин Nokian WR. У стінках автопокришок приховані невеликі порожнини, які поглинають зайвий шум і вібрацію, дозволяючи водієві та пасажирам насолоджуватися комфортабельній їздою незалежно від стану дорожнього полотна. Важливо зауважити, що нова гума Nokian в повній мірі зберігає всі свої характеристики навіть після тривалого використання. Проте, у разі надмірного зносу будь-яка покришка вимагає заміни. Як і на багатьох інших моделях від Nokian, на покришках WR D3 і WR A3 наноситься спеціальний індикатор у вигляді сніжинки. Коли він стирається, це свідчить про те, що знос досяг критичної позначки і шини необхідно замінити. Незважаючи на те, що у автомобільних шин WR D3 і WR A3 багато спільного, існує і ряд відмінностей, що надає кожній з цих моделей індивідуальність.

Nokian WR D3

Перша модель, Nokian WR D3 , призначена для економічних і відповідальних водіїв, що віддають перевагу помірний стиль їзди. В першу чергу такі шини рекомендується застосовувати на невеликих автомобілях малого або середнього класу. Створюючи WR D3, інженери компанії Nokian приділили особливу увагу безпечному водінню на брудній зимовій дорозі, покритої талим снігом і сльотою. Протектор новинки спроектований з використанням технології "Splash Blower", що перекладається як «видавлювання сльоти». Суть в тому, що малюнок протектора симетричний і виконаний у вигляді стріли, а його блоки мають скошений зигзагоподібний передній край. При цьому всі канавки на протекторі поліровані і мають водовідштовхувальні властивості. Таке поєднання дозволяє моментально відводити зайву вологу і бруд із зони контакту шини з дорогою, перешкоджаючи появі ефекту аквапланування.

Наступна інновація, що застосовується в нових покришках WR D3 - технологія Cool Touch, покликана забезпечити охолодження шини під час руху. Для досягнення поставленої задачі було застосовано комп'ютерне та термографічне моделювання. В результаті численних досліджень, фахівцями Nokian була розроблена особлива структура блоків протектора: нарізка канавок на них не порушує краю блоків, завдяки чому блок завжди має належної жорсткістю. В результаті того, що канавки не рухаються відносно один одного, мінімізується тертя і тепловиділення. Покришка йде легко, вільно, не надаючи серйозного опору коченню і зберігаючи необхідну енергію.

Резюмуючи, можна сказати, що Nokian WR D3 - шини для спокійних, розважливих водіїв, що віддають перевагу спокійній безпечну їзду при будь-якій погоді.

Nokian WR A3

Інша новинка від фінського виробника, Nokian WR A3 , оптимізована під швидку, маневрену їзду і підходить для великих і потужних автомобілів. При виробництві цих шин основний акцент був зроблений на точності управління, на миттєвої реакції автомобіля навіть на найменший поворот керма. На високій швидкості подібні характеристики вкрай важливі, тим більше якщо на дворі зима. Найбільш підходящим рішенням даного завдання стало оснащення покришок Nokian WR A3 протектором з асиметричним малюнком з відкритим центром. З боків поздовжніх ребер протектора нарізані невеликі напівкруглі канавки. Вони відводять зайве тепло, охолоджують шину і разом з тим поглинають неприємний свистячий шум під час їзди. Дане нововведення отримало назву Silent Groove Design. Блоки протектора також мають унікальну структуру - при русі вони не не переміщаються щодо один одного, а навпаки, підтримують сусідні блоки, діючи як єдине ціле і зводячи тим самим тепловиділення до мінімуму.

При виробництві Nokian WR A3 не обійшлося і без сучасних технологій - верхня і нижня частина конструкції шини виконана з зміцнюючого нано-шару. Особлива молекулярна структура не дозволяє покришці деформуватися на поворотах і при різких перебудуваннях, забезпечуючи прекрасну керованість. Крім того, нано-структура не виділяє зайве тепло, виключаючи тим самим перегрів гуми при русі.

Швидкісні шини Nokian WR A3 створені для тих, хто володіє швидким і агресивним стилем їзди навіть в холодну пору року, але цінує при цьому комфорт і безпеку.

З кожним роком з'являються все більш досконалі технології, що відбивається і на виробництві автомобільних шин. Завдяки широкій науковій базі і передового виробництва, фінська компанія Nokian в черговий раз продемонструвала унікальні новинки, які гідно займуть місця на полицях магазинів.

Як купити?


Купити шини можна зробивши замовлення по телефону


Самовивіз в Дніпрі - Визначившись з вибором, просто узгодьте час Вашого приїзду.

Доставка по Україні - Компанією "Нова Пошта", оплата при отриманні.

Мінімальна висота протектора?


Висота (або глибина) протектора робить вирішальний вплив на здатність автомобільної шини підтримувати необхідний рівень зчеплення з мокрою або засніженою поверхнею дороги.

Згодом всі шини зношуються. Виникає питання - яка гранично допустима мінімальна висота протектора?

Країна виробництва шини?


В останні кілька років, одним з найбільш важливих критеріїв, при ухваленні рішення про покупку тієї або іншої моделі покришки, стала країна її виробництва.

Одна з причин - це різниця в ціні. Так, ціна на одну і ту ж модель шини може істотно відрізнятися в залежності від країни її виробництва.