На даний момент більшість автолюбителів пред'являють до шин підвищені вимоги щодо безпеки і зносостійкості. Модель, яка спеціально розроблена для країн з низькою якістю дорожнього покриття Michelin Energy XM2. Багатьом вітчизняним водіям знайома ситуація, коли зустріч з особливо підступної ямою закінчується в найближчому шиномонтажі. Причому, згідно з правил експлуатації, шину з грижею, а тим більше з боковим порізом, необхідно замінити.
Щоб не втягувати споживача в такі витрати, фахівці з Мішлен розробили для Energy XM2 інноваційну технологію виготовлення боковини. Також не обійшлося і без хімічної магії. Склад гумової суміші без перебільшення можна назвати унікальним. Закріплює успіх малюнок протектора, спочатку змодельований на комп'ютері а потім пройшов численні тести. Результат - міцна надійна шина зі збільшеним на 20 відсотків пробігом і відмінним поведінкою на всіх типах покриттів.
При розробці моделі використовувалася нова технологія IronFlex, яка зрадила цій шині виняткову міцність, що дуже важливо при використанні шин на дорогах з незадовільним якість покриття. Крім спеціальним чином укріплений боковиной ця модель має ще ряд переваг а саме - новий еластичний склад гумової суміші, що містить кремнезем, забезпечує високі зчіпні характеристики як на сухій дорозі, так і на мокрій. Збільшена площа негативного профілю протектора і розвинена мережа водовідвідних каналів вкрай швидко і ефективно виводять воду з плями контакту, що забезпечує високий рівень безпеки при їзді по мокрій дорозі.
Для цієї моделі характерні паливна економічність, висока зносостійкість і акустичний комфорт. Дугоподібна конструкція ламелей дає збільшення жорсткості блоків протектора, що забезпечує більшу безпеку при пересуванні на слизьких і мокрих поверхнях.
Якість шин провідних світових брендів жодним чином не залежить від країни виробництва, тому що технології і контроль якості на всіх заводах виробників однакові.