Вантажна гума

У зв'язку з різними основними завданнями і різними умовами експлуатації, легкові та вантажні шини мають множинні відмінності. Вантажні шини мають великою вантажопідйомністю, механічною міцністю, краще чинять опір зносу, можуть експлуатуватися при високих температурах. Також шини для вантажівок більш довговічні. Саме тому вантажна гума має відмінну від легковий конструкцію і розміри. Крім цього такі шини класифікуються залежно від призначення гуми і положення коліс на осях.

Що стосується конструкції, то вантажна гума багатошарова, так як вантажопідйомність шин визначається кількістю шарів каркаса. Їх кількість найчастіше становить від 8 до 14. Для підвищення надійності і стійкості до пошкоджень, шини для вантажних авто мають спеціальні захисні елементи.

Протектор таких шин масивний, має хорошими зчіпними властивостями з поверхнею. Між каркасом і протектором прокладений спеціальний шар, основне завдання якого - пом'якшувати зусилля і деформації, що передаються з протектора. Брекер складається з декількох шарів металевого корду. Боковини дуже міцні, як правило, зміцнені, здатні витримати сильні механічні дії.

Класифікація вантажних шин:

За типом розташування корду:
1. Діагональні (шари корду як в брекері, так і в каркасі перетинаються під кутом 45-60 градусів);
2. Радіальні (в брекері напрямок ниток окружний, а в каркасі - меридіональний);

За конструкцією:
1. Камерні;
2. Безкамерні;

Залежно від розміру на шинах наносяться наступні цифри: R17,5 - R19,5 - R20 - R22,5 - R24,5. Вони позначають посадковий діаметр шини в дюймах.

За типом малюнка протектора вантажні покришки бувають:
1. Дорожні, шини з таким малюнком призначені для експлуатації на дорогах з хорошим асфальтовим покриттям;
2. Універсальні, можуть використовуватися на різних типах доріг, мають збалансованими ходовими якостями;
3. Підвищеної прохідності, їх основне призначення - дороги з поганим покриттям, бездоріжжя. Застосовуються для спеціалізованої техніки, наприклад кар'єрних;
4. Шини із зимовим малюнком протектора, для експлуатації на будь-яких типах доріг;

Маркуються шини для вантажівок з такими малюнками протекторів наступним чином:
«А» - протектор для авто, що експлуатуються на автострадах.
«Е» - дорожній малюнок для міста.
«U» - малюнок протектора, призначений для автобусів.
«Y» - погані дороги, бездоріжжя.
«Н» - протектор для кар'єрної техніки.
«N» - зимовий дорожній малюнок.

По області застосування вантажні шини можуть бути:

1. Універсальними, допускається їх установка на будь-яку вісь автомобіля, однак ходові якості цих шин досить посередні;
2. Спеціальні, призначені для установки тільки на певні осі авто;

маркування вантажних шин

Залежно від області застосування, вантажні шини можуть маркуватися наступним чином:
«Z» - можуть застосовуватися на всіх осях;
«D» - встановлюються тільки на провідну вісь;
«F» - монтуються тільки на передню вісь;
«T» - шини для причепів і напівпричепів;

Вантажні шини - це досить складний і відповідальний елемент, від вибору якого залежить безпека і функціональність вантажних авто і спецтехніки.

Як купити?


Купити шини можна зробивши замовлення по телефону


Самовивіз в Дніпрі - Визначившись з вибором, просто узгодьте час Вашого приїзду.

Доставка по Україні - Компанією "Нова Пошта", оплата при отриманні.

Мінімальна висота протектора?


Висота (або глибина) протектора робить вирішальний вплив на здатність автомобільної шини підтримувати необхідний рівень зчеплення з мокрою або засніженою поверхнею дороги.

Згодом всі шини зношуються. Виникає питання - яка гранично допустима мінімальна висота протектора?

Країна виробництва шини?


В останні кілька років, одним з найбільш важливих критеріїв, при ухваленні рішення про покупку тієї або іншої моделі покришки, стала країна її виробництва.

Одна з причин - це різниця в ціні. Так, ціна на одну і ту ж модель шини може істотно відрізнятися в залежності від країни її виробництва.